Logo Miasta i Gminy Osiek

Informacja dot. mozliwości zgłaszania szkód w gospdartswach rolnych - zjawisko atmosferyczne DESZCZ NAWALNY

Informacja

Burmistrz Miasta i Gminy Osiek informuje o możliwości zgłaszania szkód w gospodarstwach rolnych powstałych w wyniku niekorzystnego zjawiska atmosferycznego DESZCZ NAWALNY, które miało miejsce w okresie 05.06.2025r. do 06.06.2025r.. na terenie gminy Osiek.

TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW do dnia 23 czerwca 2025r.

Wypełniony wniosek o oszacowanie szkód w gospodarstwie rolnym czytelnie podpisany przez właściciela gospodarstwa lub jego pełnomocnika  należy  złożyć  w  Urzędzie Miasta i Gminy w Osieku, ul. Rynek 1, 28-221 Osiek 

Formularz wniosku wraz z załącznikami dostępny jest w siedzibie Urzędu, na stronie internetowej Urzędu (www.gmina-osiek.pl) oraz na stronie biuletynu informacji publicznej (www.bip.osiek.iap.pl).

Rolnik składając wniosek dołącza:

  • podpisaną zgodę dotyczącą przetwarzania danych osobowych;
  • kserokopię wniosku o płatności bezpośrednie za 2025r;
  • w przypadku posiadania zwierząt w gospodarstwie kopię zgłoszenia do systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt (z Biura Powiatowego ARiMR).

Szacowanie strat możliwe jest tylko i wyłącznie na wniosek poszkodowanego rolnika.

 

Pliki do pobrania:

powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności