Program usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Osiek na lata 2017-2032
OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta i Gminy Osiek ogłasza nabór wniosków w 2025 roku o dofinansowanie zadania pn.: Realizacja „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Osiek na lata 2017-2032” polegającego na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Osiek, obejmującego: załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach położonych na terenie gminy Osiek.
Realizacja zadania nie uwzględnia kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
O dofinansowanie mogą ubiegać się osoby fizyczne, niebędące przedsiębiorcami, które są beneficjentami objętymi wsparciem w ramach inwestycji A1.4.1. „Inwestycje na rzecz dywersyfikacji i skracania łańcucha dostaw produktów rolnych i spożywczych oraz budowy odporności podmiotów uczestniczących w łańcuchu. Część inwestycji: wymiana pokryć dachowych z materiałów szkodliwych dla zdrowia lub środowiska w gospodarstwach rolnych” z pierwszego naboru ARiMR.
Termin składania wniosków od dnia 28.05.2025 roku do dnia 11.06.2025 roku w Urzędzie Miasta i Gminy Osiek.
Formularze wniosków wraz z załącznikami (informacja o wyrobach zawierających azbest, oświadczenie) są dostępne w Urzędzie Miasta i Gminy w Osieku oraz na stronie internetowej Urzędu. Do wniosku oprócz w/w załączników należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego prawo własności (np. aktu notarialnego).
Wnioski będą rozpatrywane w kolejności wpływu w miarę dostępności środków finansowych przeznaczonych na realizację wyżej wymienionego zadania.
Jednocześnie informuję, że wnioski złożone w latach ubiegłych tracą ważność, jeżeli składające je osoby z usługi nie skorzystały. W roku bieżącym wniosek należy złożyć ponownie.
Azbest powinien być zapakowany na paletach i owinięty folią stretch.
Wszelkich informacji udzielają pracownicy Urzędu Miasta i Gminy Osiek, tel. 15 867 12 03 lub osobiście.