KOMUNIKAT BURMISTRZA MIASTA I GMINY OSIEK W SPRAWIE REORGANIZACJI PRACY URZĘDU MIASTA I GMINY W OSIEKU

SZANOWNI PAŃSTWO,
W związku z sytuacją dotyczącą rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19 i mając na uwadze względy bezpieczeństwa zarówno interesantów jaki i pracowników informuję, że od dnia 17 marca 2020 roku do odwołania Urząd Miasta i Gminy w Osieku będzie pracował w systemie zamkniętym..

Kontakt z urzędnikami wciąż jest możliwy przez pocztę e-mail: umig.osiek@pro.onet.pl), telefon: 15 867 12 03 i platformę EPUAP. Apelujemy do mieszkańców, aby korzystali z tych możliwości załatwiania spraw.

Po uprzednim umówieniu wizyty w urzędzie mieszkańcy mogą załatwić bardzo pilne sprawy, między innymi: sporządzić akt zgonu oraz akt urodzenia, odebrać dowód osobisty.

W pozostałych, niecierpiących zwłoki przypadkach, możliwe są wizyty w urzędzie po uprzednim umówieniu telefonicznym z konkretnym pracownikiem urzędu i przy zachowaniu wytycznych sanitarnych. Pisma kierowane do urzędu będzie można wrzucić do wystawionej przed wejściem urny, w tym przypadku bez potwierdzenia wpływu do urzędu. Sposób odbioru dokumentów należy uzgodnić każdorazowo z pracownikiem urzędu.
Wszystkie działania podejmowane są w trosce o mieszkańców Miasta i Gminy Osiek. Prosimy o wyrozumiałość – robimy to dla naszego wspólnego dobra.

/-/ Burmistrz Miasta i Gminy
Rafał Łysiak

Osiek, dnia 16 marca 2020 roku

Comments are closed.